Szerző: Közlekedő Tömeg
2017.11.06.
“A Fővárosi Önkormányzat, a BKK és a BKV Zrt. mindent megtett, és a rekonstrukció ideje alatt is elkövet a megszokottnál nehezebb közlekedési körülmények enyhítésére” – olvasható a metrófelújítás hivatalos honlapján. A városvezetés elszántságáról már a szombaton kezdődött metrópótlás első napján megbizonyosodhattak az utasok:
- A járművek jelentős része már reggel 9-kor is 100%-os kihasználtsággal közlekedett.
- 11 órakor már átlagosan 20, délután 2 órakor pedig átlagosan 75 perces késések voltak a vonalon. (A késő délutáni Fradi-meccsnek ekkor még híre sem volt.)
De hát ez volt az első nap – gondolhatja az olvasó. A valóság ellenben az, hogy a BKK-nak minden tapasztalata és lehetősége megvolt arra, hogy a szombaton kialakult káoszt elkerülje. Nem, nem azt mondjuk, hogy még több pótlóbuszra van szükség – nem vagyunk mi csacsik. És nem is arról van szó, hogy milliárdos beruházásokat hiányolunk. Épp ellenkezőleg: az elmúlt jónéhány év során az M3-as metró minden szakaszán volt már pótlás, számtalan alkalommal – a BKK-nak minden menetrendkészítési és forgalomirányítási tapasztalata megvan ahhoz, hogy biztosítsák a járművek egyenletességét, illetve hogy elkerüljék a menetrendbe kódolt késéseket...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.