Szerző: Pálmai Erika
2017.08.24.
A bíróságok is haladnak a korral, így gőzerővel zajlik a bírósági ügyfélcentrumok fazonírozása. Ehhez 8 millió forintért vett bugyutaságokkal teli arculati kézikönyvet az Országos Bírósági Hivatal, amiből kiderül például, hogy egy hétre öt darab fehérnemű kell egy dolgozónak.
„Két típusú ügyfelet különböztetünk meg: rutinos: ügyvéd, ügyvédbojtár; rutintalan: az igazságszolgáltatás rendszerében járatlan polgárok” – egyebek mellett ilyen sommás megállapításra jutott öt, karakterében eltérő bíróság két hónapig tartó tanulmányozása után a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) dizájner csapata, amely tapasztalatai és ötletei alapján végül egy kézikönyvet is készített a bíróságoknak, Design Alapok címmel.
A HVG birtokába jutott, 8 millió forintért vett – a bíróságokon meglehetősen nagy vihart kavart – útmutató alapján a jövőben az országban minden bíróságon egységes arculatú ügyfélközpontok válthatják ki a kezelőirodákat, ami – az OBH elnöke szerint – „a magyar bíróságok ügyfélbaráttá válásának folyamatában is egy fontos lépés”. Erre egyébként összesen 500 millió forint van a jövő évi költségvetésben...
A HVG birtokába jutott, 8 millió forintért vett – a bíróságokon meglehetősen nagy vihart kavart – útmutató alapján a jövőben az országban minden bíróságon egységes arculatú ügyfélközpontok válthatják ki a kezelőirodákat, ami – az OBH elnöke szerint – „a magyar bíróságok ügyfélbaráttá válásának folyamatában is egy fontos lépés”. Erre egyébként összesen 500 millió forint van a jövő évi költségvetésben...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.