2017. július 27., csütörtök

SOKBA KERÜLT A TÍZÉVES KAPKODÁS AZ INTERNETES JEGGYEL, DE LEGALÁBB ROSSZ LETT - SZÓLJ, HOGY ELRONTOTTAK VALAMIT, ELVISZ A RENDŐR

B1 BLOGCSALÁD
Szerző: jdesi
2017.07.26.


Miért bukott el a BKK és a T Systems nagy varázslata az E- ticket Budapesten? Mert kapkodni kellett – halljuk az önkritikus magyarázatot és ugye, aki siet az időnként hibát követ el. Dehát muszáj sietni, mert határidő, vizes vb, csak úgy, itt a XXI. század, máshol is van már. A megfelelő aláhúzandó.

És különben is, nevetséges, hogy vonatra, repülőre, hajóra bármikor vehetek interneten jegyet, ahogy tudok autót, hajót, repülőgépet is bérelni így, most a lányokról és egyebekről ne is beszéljünk.

Szóval, éppen ideje volt.

Kis hibája ennek a kapkodós magyarázatnak, hogy a BKV-nál már lassan egy évtizede foglalkoznak az e-ticket bevezetésével, és azzal is, hogy az interneten keresztül lehessen jegyet, bérletet venni.

2010 előtt egy időben a BKV egy vezető munkatársa volt megbízva azzal, hogy koordinálja a fejlesztést, találjon olyat, aki képes megcsinálni, majd megvalósítani a nagy tervet. Persze már akkor ezer érdek keresztezte egymást, úgyhogy a legnagyobb eredmény, amit elértek ez volt, hogy a feladattal megbízott menedzser egy igen csinos, több tízmilliós végkielégítést kapott, majd dolgavégezetlenül távozott a cégtől.

Miközben már akkor jópár cég próbálta elnyerni a feladatot, jobbnál jobb ötletek sorakoztak, hogyan lehetne kényelmesebbé, egyszerűbbé tenni a budapestiek életét.

Az egyik ezért nem kellett, a másik azért. Amikor meg mégis – akkor kiderült a főváros nem akarja, vagy a kormány, vagy kivették az iskola kapuját, tehát szó sem lehet róla...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.