Szerző: ashwood
2017.07.22.
Még a propaganda minisztérium sem képes megmagyarázni, mitől társadalmi célú a "Ne hagyjuk, hogy Soros György nevessen a végén!" szövegű reklám. De válaszuk persze van: csak.
Szabó Tímea bátorkodott megkérdezni a tekintetes kormánytól, hogy végül is mi a lótúró a társadalmi érdek van cél a nettó uszítás, egy személy démonizálása mögött? Merthogy természetesen erre is van törvényi előírás. A jog szerint "társadalmi célú reklám az, amely politikai reklámnak nem minősülő, üzleti érdekeltséget nem tartalmazó, reklámcélokat nem szolgáló, ellenérték fejében vagy anélkül közzétett felhívás vagy közérdekű üzenet, amely valamely közérdekű cél elérése érdekében kíván hatást gyakorolni a médiaszolgáltatás nézőjére vagy hallgatójára. A közszolgálati felületeken sugárzott hirdetés politikai állásfoglalás, így politikai reklámnak minősül."
A kérdés egyszerű: mi a közérdek abban, hogy a kormány éppen most Soros Györgyöt szemelte ki, mint főgonoszt?
...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.