Szerző: Szarvas Norbert
2017.07.21.
...Abban egyetértünk Tarlós úrral, hogy csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit. Olyan komoly fejlesztéseknél, mint az M3 vagy az e-jegy bizony becsúszhatnak a gépezetbe hibák. Azon vitatkoznék, hogy ár-érték arányba milyen hibák férnek bele és milyenek nem. Most fogadjuk el, hogy fenntartjuk a hibázás jogát a BKK-nak és helyén kezeljük a dolgokat.
A történetben most csatlakozik be a 18 éves gyerek esete...
Érdekes, hogy a gigaberuházás, aminek a havi fenntartása további 22-25 millió forintba kerül, olyan amatőr hibákat "termelt ki magából", amit egy 18 éves gyerek is ki tudott használni. Ez a nagyon ciki kategória, amit sokféleképpen lehet kommunikálni. Itt a BKK vezér szempontjából nem az a lényeges, hogy volt egy gyerek, aki észrevett egy hibát és azonnal jelezte. Beszűkült idegállapotban saját erkölcsi nívóját helyezi minden fölé és megpróbálja a bizonyítványt magyarázni.
Mivel a bizonyítvány ebben az esetben magyarázhatatlan, ezért passzív agresszív üzemmódba váltanak.
Nagyon buta módon a passzív agresszív attitüdbe csomagolt megfélemlítési technikát alkalmazta a BKK, ami a lehető legrosszabb a YOLO életérzést közvetítő közösségi közlekedő vállalat részéről, amelyik éppen megpróbál az utazóközönség szívéhez közelebb lopakodni.
Mit mutat ez a reakció?
- Húzz a picsába el!
- Mi nem hibázunk soha!
- Ha hibázunk, ahhoz semmi közöd!
- Mi vagyunk az erősebbek!
- Megbűntetünk!
Miért nem lehet ezeket az előállításokat normálisan, csendben, nap közben eszközölni az ilyen esetekben? Miért szükségszerű éjszaka beállítani és megfélemlíteni? De most nem a rendőrség kommunikációjáról van szó.
A vezérigazgató, kiborult és nyilvános sajtótájékoztatón, tajtékozva jelentette be, hogy feljelentést tesz.
Hol hibáztak?
Hol hibáztak?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.