Szerző: kasnyikm
2017.06.14.
A fideszes megszállás alatt álló magyar államból pénzt szivattyúzó gazdasági ágazatok között kiemelt szerepe van a kommunikációs iparnak (nevezhetjük egyszerűbben propagandának). A Fidesz-kommunikáció szerves részeként működő médiacégek 2016-os teljesítményét már átnéztük, akárcsak a legnagyobb pénzek kilapátolására alkalmas építőipari vállalatokat, most lássuk az igazi háttéremberek terepét:
a főleg állami és állami céges megbízásokból élő kommunikációs tanácsadókat és a politikai elemzőket.
(Azért csak „főleg” állami, mert ezek az emberek/cégek kapnak olyan megbízásokat is, amelyeket legalább részben piacinak tekinthetünk. Más kérdés, hogy általában piaci megbízók is azért fordulnak hozzájuk, mert úgy gondolják, hogy a közvetlen politikai kapcsolatokkal rendelkező háttérembereken keresztül kedvezőbb pozícióba juthatnak egyik vagy másik ügyükben.)
A tavalyi migránsellenes, majd az idei Brüsszel/Soros/akármi-ellenes állami kampányok levezénylői, Kuna Tibor (Young and Partner, Trinity Communications), Csetényi Csaba (Network 360, Affinity Network) vagy az üstökösként feltűnő Balásy Gyula (New Land Media, Lounge Design) trió hűbéri viszonyairól egészen ellentmondásos dolgokat pletykálnak a Déryné-Pasa Park-Palazzo Dorottya háromszögben. Az mindenesetre az elnyert közbeszerzések alapján biztosnak tűnik, hogy Csetényi az utóbbi időben a háttérbe szorult Rogán Antal propagandaminiszternél, miközben Balásy jobb helyzetbe került. De ez csak a cégeik 2017-es eredményein fog látszani, és egyébként is több más szereplő is szeretne helyet az asztalnál.
Elképesztő felfutást láthatunk, még a 2015-ös, akkor bombaerősnek tűnő eredményeket is elhomályosítja a tavalyi teljesítmény...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.