Szerző: nickgrabowszki
2017.05.12.
A médiaérdekeltségek elvétele volt a Spéder elleni támadás célja, de olyan intenzív és gátlástalan lett, hogy Orbán is megijedt tőle, és Mészáros Lőrinc megtudta, hogy neki médiabirodalma lesz.
Az ÉS-ben Máriás Leonárd írt hosszú cikket a kormánypropaganda működéséről, amiből a következők derültek ki: bár kifelé egységesnek tűnik, a Fidesz agit-prop valójában három csoportból áll.
- Az egyik az Origó, TV2, Lokál, Ripost, állami tévé és rádió, MTI, hirado.hu csoport. Ez Rogán és Habony irányítása alatt áll.
- A másik a Magyar Idők és Mediaworks-konglomerátum (megyei lapok, Nemzeti Sport, Világgazdaság, etc.), amelyik közvetlenül Orbán Viktor Mészáros Lőrinc tulajdonában van, és politikailag Lázár diszponál fölötte.
- az egyikfajta propagandaorgánum készítői "meggyőződéses konzervatív és ősfideszesnek" tartják magukat,
- a másik oldalon a ficsúrok állnak, akik "politikai termékként és önmegvalósításként tekintenek az egészre".
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.