Szerző: Szarvas Norbert
2017.05.27.
Oké, szóval már hónapokkal ezelött elegem lett a UPC-ből! Nem akartam megírni, de tényleg betelt a pohár, amit már párszor kiöntöttem, hogy még nyugodtan bírjam ennek a cégnek a vállalhatatlan üzletpolitikáját elviselni. Mert tudjátok azért na... Számos atrocitást voltam kénytelen elszenvedni tőlük, miközben a negyedét nem teljesítik annak, amit elvileg fizetek...
"Nem tudjuk garantálni a sávszélességet"- mondja a telefonos ügyintéző minden alkalommal
Aranyom! Szívem lelke, te ott, aki a vodafone vonalam másik végén beültetve vagyon! Van egy hangyaf@sznyi különbség aközött, hogy nem tudjátok garantálni és nem akarjátok garantálni a sávszélességemet, ami nagyjából a sokad része annak, amit a rekláomkban több száz megás full internetként akartok megpörgetni.
Én sosem azért hívlak titeket, mert az általam bytheway kipengetett (mostmár) 8000 pengő után a beígért sávszélesség felét nem kapom meg. Kit érdekel? Általános üzleti felhasználásra kell a net, mint email, online dokumentum, ilyesmi. Nekem bőven elég lenne az is, ha LENNE INTERNET.
Na persze nem csak úgy, hébe-hóba, mikor hogy. Nekem olyan stabil fajta net kéne, amiért hülye fejemmel azt hittem, hogy fizetek. A "korlátlan" nem a folyamatosnak a kódneve nálatok? Mert merül fel a kérdés, hogy kinek a készülékében van a hiba, ha hetente két-három alkalommal beszélgetünk telefonon, és további 6-10 alkalommal kell a modemet újra indítanom, mert eltűnt az internet?
Én azért hívlak szívem legmelegebb hajalátból csupa mézesmázas jóindulattal, mivel a számlám a hűség lejárta óta hónapról-hónapra kúszik felfele pár száz forinttal (itt persze nincsen rendszerhiba...), de persze az internet, amiért előfizettem, még véletlenül sem folyamatos...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.