BERKECZ BALÁZS BLOGJA
Szerző: Berkecz Balázs
2017.03.19.
Büszke lennék arra, ha sok volna az olyan magyar startup, amelyik néhány év leforgása alatt olyan sikeressé tudna válni, mint a Csíki Sört gyártó erdélyi cég. Mégis egészen elképesztő, ami a cég körül történik az utóbbi időben. Mégis mi a baj a Csíki Sörrel?
Mondhatni a Csíki Sör alapítása óta figyelemmel kísérem a cég történetét. Nem vagyok nagy sörös, de évekig laktam a pécsi sörgyár szomszédságában, szeretem a környéket gyakran belengő maláta illatát, és a pécsiség része a város lelkeként reklámozott Pécsi Sör. Ezért is hallgattam érdeklődve évekkel ezelőtt egy barátom esküvői vacsoráján, ahogyan egy Székelyföldről érkezett vendég büszkén mesélt tarról, hogy egy igényes, kézműves erdélyi sört kezdtek arrafelé gyártani.
Meg is lepődtem, amikor itthon más sajtóorgánumok mellett még a HVG is egy cikket szentelt a Csíki Sör indulásának. Ez volt a cikk felütése: "Nagyon úgy néz ki, hogy a székelyek megcsinálták az év sörreklámját. A Csíki sör szpotjában van minden, ami kell: Hegy, templomtorony, szekér, bajusz, turulmadár, patak vize, na meg a sör. Meg persze medve is."...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.