Szerző: Erdélyi Katalin
2017.03.10.
2016 szeptemberében, az október 2-i kvótanépszavazást megelőző utolsó hónapban és a referendumot követő hetekben összesen 2,9 milliárd forintot költött a kormány reklámkiadásokra. A pénz nagy része szokás szerint a Fidesszel lojális médiacégeknél landolt. A legtöbbet a TV2, a Kod Media, a Mediaworks és az Origo kapta, de nem járt rosszul a Lokál, a Magyar Idők és a Pesti Srácok sem
Több hónap alatt, újabb és újabb adatigénylésekkel jártunk utána, hogy mennyit költött el a kormány a 2015 óta tartó migránsellenes hangulatkeltésre. A Rogán Antal által irányított Miniszterelnöki Kabinetirodával történt időpont-egyeztetéseket és iratbetekintéseket követően, fokozatosan jutottunk hozzá a kampánykiadások részletes adataihoz. Nemrégiben megkaptuk, majd feldolgoztuk a népszavazást megelőző szeptemberi reklámhadjárat és az október 2-át követő Brüsszelnek üzengetés költségeit is.
Előzmények:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.