Szerző: Szarvas Norbert
2017.01.29.
Ismerem ezt a "rendkivüli" ajánlatot! Csak az a baj, hogy mindig van a fiókba elrejtve egy sokkal jobb ajánlat, ha húzom a számat. Innentől kezdve pedig teljesen hiteltelen az egész, mert ha elég ügyes ügyfél vagyok, akkor még a nadrágot is letolják nekem. Önköltség alatt kapom meg a dolgot és még meg is köszönik nekem!
Mert végre itt egy vásárló és a vásárló a legfontosabb a világon. Mert a vásárló az vásárló. A vásárlónak hatalmas egója van, élet-halál ura és kész. De persze az elkurvulo vállalkozó palántáknak senki nem szólt arról, hogy nem a vásárlóból élnek, hanem az árrésből. Ha szar az árrés, akkor nincsen profit. Ha nincsen profit, akkor nincsen della. Ha nincsen della, akkor átverted saját magadat.
Persze mit csinál ilyenkor egy hivatásos? Elkezd spórolni az anyagokkal, elkezd silányabb minőséget szolgáltatni. Akkor pedig azért fordul el a vásárló, mert rossz az ajánlat, ami annyit sem ér meg, amennyire lealkudtad gyakran saját magadnak. Szóval se della, se vásárló. De legalább úgy megpiszkáltad a piacot, hogy mindenkit belehajszoltál egy értelmetlen árversenybe.
Szerinted ez a legalja az egész vállalkozósdinak? Hát nem! Mert amikor már kellő ügyfélnek tolta le a gatyát, akkor feljogosítva érzi magát arra, hogy elkezdje a konkurenciát szídni. Mert az ingyen van és hiszünk a bumeráng hatásban, igaz? Csak az a baj, hogy a bumeráng hatás nem az, hogyha nem oda, akkor hozzánk jön a vásárló. A bumeráng hatás azt jelenti, hogyha rádobod a másikra, akkor téged is pofán fog baszni...
Akkor ér véget érdemben a vállalkozás, amikor végtelenségig engedsz az áraidból, a minőségből, az elveidből. Ha ezt mind elvesztetted, akkor még évekig verheted a segged a földhöz, akkor sem lesz jobb. Ha szerencséd van, akkor utólag rájösz, hogy te voltál a hülye! Te kurvultál el!...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.