Szerző: PRERECORDER
2016.12.26.
Az év első fókusztémája a FILM ÉS A ZENE kapcsolata volt, amely során külön tárgyaltuk a kísérőzenéket és a betétdalokat. Továbbá a 21. századi filmzene fejleményeit, trendjeit, a szupersikeres Disney-filmzenék titkát, a kortársa magyar film és tévé sorozatzene helyzetét is kitárgyaljuk. Készítettünk interjút az egyik legismertebb magyar hangmérnökkel Zányi Tamással, aki a Saul Fia munkálataiban is dolgozott. Világrecorder rovatunkban pedig a világzene legjobb filmjeiről írtunk.
2016 nem igazán indult fényesen a zenerajongók és különösen David Bowie rajongói számára. Címlapunkra a januárban elhunyt Bowie került, akiről egy külön cikkben megírtuk, hogy miért is ő a legnagyobb hatású popzenész és tárgyaltuk filmzenéit, filmszerepeit.
Márciusi számunkban mindent megtudhattak olvasóink az iskolákról. Viszont nem egy felvételi kiadványt készítettünk, hanem egy jó stréber módjára körüljártunk minden olyan dolgot, ami a ZENE ÉS ISKOLÁRÓL szól. Iskolás nevű zenekarok, oktatáshoz fűződő dalok, sulis lemezborítók, tanárból lett zenészek, a zeneoktatás rendszerszerű felépítése ma Magyarországon, a zeneoktatás, zeneterápia haszna, a külföldi zeneiskolákban tanult/tanuló magyar előadók tapasztalatai és persze hazai popsztárok iskolás élményei, kedvenc tantárgyakkal, ének-zene órai tapasztalatokkal.
Magazinunk címlapjára a Alex Turner és Miles Kane alkotta The Last Shadow Puppets került, hiszen róluk és a hozzájuk hasonló szupergroupokról is írtunk...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.