GÉPNARANCS
- BANÁNKÖZTÁRSASÁG BLOG
Szerző: Pálmai Tamás
2016.11.07.
Amennyiben az Európai Unió nem határoz úgy, hogy a sok simli és gáncs következtében jobban utánanéz, hogy Magyarország kormánya – hangsúlyozom, nem a „magyar emberek” – mennyi pénzt akar tisztességtelenül lenyúlni a közösből a saját zsebébe, akkor az eljövendő pár év gigaberuházása a vasútfejlesztés lesz.
Nem újdonság ez, hiszen már jó előre megalakultak az erre alkalmas „mindenközeli” stróman-gyanús vállalkozások – Mészáros nevével fémjelezve. A rezsim úgy látszik, picit kezd jobban odafigyelni arra, hogy a még meglévő, maroknyi demokratikusan tényújságírást közlő sajtóorgánum ne láthasson a korrupciós gödör mélyére. Az elhárító hadművelet során Seszták Miklósra esett a dicső feladat, hogy nevét adja pártja és kormánya védelmére és benyújtsa az „objektív” parlamenti döntnökök elé új törvényjavaslatát. Nem kell tövig rágni a körmét senkinek izgalmában, előre elárulom, mint puha vajon a forró kés, úgy megy majd át a parlamenten a beadvány.
A javaslat konkrétan azt tartalmazza, hogy legyenek titkosíthatók a közforgalmú vasúti járművek műszaki adatai, ami kétfenekű dobként nem csak ellehetetlenítené azt, hogy bármilyen adat kiszivároghasson például a metró állapotáról, amit naponta több százezer budapesti használ, bízva abban, hogy ha tényleg életveszélyes, akkor biztosan leállítják, hanem Pannónia legnagyobb úttörővasutasa is kedvére sajátítgathat ki terepet a játékához.
De kik is avatkoznának közbe? Akiknek az eddigi tapasztalatok alapján, lényegesen fontosabb az emberi élet biztonságánál a politikai csatározás, vagy az önös érdek?
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.