2016. október 13., csütörtök

HAZUDOTT A BANK?

IFL, AZ ŐSZINTE GAZDASÁG BLOG
Szerző: Szarvas Norbert
2016.10.13.


Rengeteg levelet kapok tőletek, amiben hivatkoztok arra, hogy a bank nem mondott el nektek mindent, netalán hazudott nektek valamiben.
 
Most egy nagyon fontos félreértést szeretnék veletek tisztázni, ami jellemző egyébként a szolgáltatók 80%-ára bármely területről. Sajnos nem összeegyeztethető a hétköznapi mentalitásod&naivitásod az üzleti elvárásokkal. Olyan különbség van a kettő között, mintha kanállal mennél a bányába gyémántot tőrni...
 
A Bank SOSEM hazudik neked, legalábbis nem a hagyományos értelemben. Helyette képesek belekergetni a 22-es csapdába, ahonnan kizárt, hogy egy átlagos ember kijöjjön győztesen. Tipikusan megy a mutogatás. Ehhez azonban érteni kell a bank szervezeti felépítését (nagyvonalakban) és elfogadni, hogy te sosem a BANK-kal beszélsz, hanem a bank képviselőjével (ügyintéző), aki bármit mondhat neked, bármennyire megvezethet, úgyis csak az általad aláírt papírok számítanak.
 
Persze küzdenek ez ellen, de sajnos nem lehet igazságot tenni, hiszen nem csak mindig a BANK, hanem bizonyos ügyfelek is megpróbálnak ferdíteni. Te, mint becsületes ügyfél pedig beragadsz a hazugok miatt kiépült bürokráciában, ahol az elhangzott szónak egyszerűen nincsen jelentősége. Csak az számít, ami a kezedben van...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.