Szerző: Mr Flynn Rider
2016.08.28.
Ennek így nincs értelme, ez csak sarcolás
Annak alapján, ami most derült ki a napokban a dugódíjról, szó sincs ilyesmiről, hogy jó levegő, kevesebb dugó, vagy jobb utak.
Igazából, valami tipikus magyar verzióval álltunk elő (megint, bmeg, megint): megsarcoljuk az autósokat (megint, bmeg, megint), de a dugó nem lesz kevesebb, sőt: se az utak, se a levegő nem lesz jobb.
A tervezet szerint ugyanis valamiféle budapesti matricát terveznek bevezetni, amiről mindjárt borítékolhatjuk, hogy valamelyik költségvetési szervhez, majd onnan valamelyik haverhoz vándorol majd, az utak, meg a levegő, meg a göndör fürtű fák le vannak szarva. Elvégre, a stróman csak Budán autókázik, vagy maximum a parlamenti mélygarázsig, ahová már úgyse hatol el a bűz, a dugókat meg egy kék villogóval meg lehet úszni.
Annak alapján, ami most derült ki a napokban a dugódíjról, szó sincs ilyesmiről, hogy jó levegő, kevesebb dugó, vagy jobb utak.
Igazából, valami tipikus magyar verzióval álltunk elő (megint, bmeg, megint): megsarcoljuk az autósokat (megint, bmeg, megint), de a dugó nem lesz kevesebb, sőt: se az utak, se a levegő nem lesz jobb.
A tervezet szerint ugyanis valamiféle budapesti matricát terveznek bevezetni, amiről mindjárt borítékolhatjuk, hogy valamelyik költségvetési szervhez, majd onnan valamelyik haverhoz vándorol majd, az utak, meg a levegő, meg a göndör fürtű fák le vannak szarva. Elvégre, a stróman csak Budán autókázik, vagy maximum a parlamenti mélygarázsig, ahová már úgyse hatol el a bűz, a dugókat meg egy kék villogóval meg lehet úszni.
A lényeg lényege:
- ha garantálnák, hogy a dugódíjból utakat újítanak fel, tömegközlekedést fejlesztenek,
- ha a pénz átláthatóan áramolna (ilyet leírni a 2016-os Magyarországon, hehe),
- ha valóban csökkenne a forgalom Budapesten.
Ekkor lenne értelme. Így csak sarc marad. Amit meg majd keserűen lenyelünk, mint annyi minden mást...
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.