SZÍNEK ÉS FOLTOK BLOG
Szerző: Göbölyös N. László
2016.06.15.
Jól tudjuk, hogy manapság szerte a világon, ha valaki megpályáz egy állást, a munkaadónak szinte első dolga megkeresni az illetőt valamelyik közösségi portálon, és ezáltal pontosabb képet kap róla személyiségi jegyeitől baráti körén át a politikai nézeteiig, mint a szakmai önéletrajz vagy a motivációs levél nyomán. Csakhogy a Facebook-jelenlétre nem csupán a munkavállalóknak kell odafigyelniük, hanem a főnökökre is. Nem mindegy ugyanis, hogy egy-egy vezető posztjai révén milyen képet állít ki magáról, illetve a cégéről.
A Wall Street Journal összeállítást készített arról, hogy mire kell ügyelnie egy magas beosztású kádernek a világhálón és melyek azok a hibák, amelyek mindenképpen elkerülendők...
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.