Szerző: Erdélyi Katalin
2016.06.28.
A Media Insight Kft. és a Humán Telex Kft. közös ajánlattevőként nyerte a Budapest 2024 Zrt. közbeszerzését, így ez a két cég fogja népszerűsíteni fél éven keresztül a budapesti olimpiát. A Humán Telex egyik tulajdonosa Orosz Pál, a Fradi vezérigazgatója.
Márciusban, az ajánlattételi felhívás megjelenésekor írtunk arról, hogy legalább 700 millió forintba fog kerülni az olimpianépszerűsítő kormánykampány. Most, július végén megjelent az eredmény: a megbízást közös ajánlattevőként a Media Insight Kft. és a Humán Telex Kft. nyerte. Rajtuk kívül senki más nem adott be ajánlatot a Budapest 2024 által kiírt tenderre.
A feladat pontos elnevezése “Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kommunikációs kampány 2016. évi stratégiájának kialakítása, a benne foglalt rendezvények megvalósítása, média kommunikációs kampány megtervezése, lebonyolítása”.
Ennek keretében a két cég fél éven keresztül nettó 700 millió forintért fogja népszerűsíteni a budapesti olimpiát.
A megbízás 3 hónappal és nettó 200 millió forinttal meghosszabbítható, vagyis a reklámkampány teljes keretösszege 900 millió forint...
A feladat pontos elnevezése “Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kommunikációs kampány 2016. évi stratégiájának kialakítása, a benne foglalt rendezvények megvalósítása, média kommunikációs kampány megtervezése, lebonyolítása”.
Ennek keretében a két cég fél éven keresztül nettó 700 millió forintért fogja népszerűsíteni a budapesti olimpiát.
A megbízás 3 hónappal és nettó 200 millió forinttal meghosszabbítható, vagyis a reklámkampány teljes keretösszege 900 millió forint...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.