Szerző: mutyimondo
2016.05.04.
Ha van 3 perced:
Mennyire mélyen nyúl a zsebébe az állam a kampány-hadjáratai alatt?
Rogán Antal tömören felelget arra a kérdésre, hogy mennyiért hirdet az állam a kormányközeli médiában, illetve mennyit fordít kampányaira. Szerinte a jelenlegi kormány kevesebbet költ hirdetésekre, mint a Gyurcsány-Bajnai-kormányok. Igaz, hogy 84 milliárd hárommal több, mint a 81, ám a lényeg a jelek szerint továbbra is az, hogy a haverok kivihessék a profitot a beáramló közpénzből. (444)
Rogán Antal tömören felelget arra a kérdésre, hogy mennyiért hirdet az állam a kormányközeli médiában, illetve mennyit fordít kampányaira. Szerinte a jelenlegi kormány kevesebbet költ hirdetésekre, mint a Gyurcsány-Bajnai-kormányok. Igaz, hogy 84 milliárd hárommal több, mint a 81, ám a lényeg a jelek szerint továbbra is az, hogy a haverok kivihessék a profitot a beáramló közpénzből. (444)
Újabb frontális kormányzati támadás az információszabadság ellen
A szokásos évi költségvetési “salátatörvény” idén különös meglepetéseket tartogat. Varga Mihály törvényjavaslata újabb pofon a közérdekű adatok nyilvánosságának: a köztulajdonban álló gazdasági társaságokat gyakorlatilag kivonja az információszabadság hatálya alól. Kérdés, hogy a nyomokban még létező alkotmányvédelmi reflexek gátat tudnak-e szabni a korrupció elleplezését szolgáló kormánypárti szándékoknak. (Átlátszó)
A szokásos évi költségvetési “salátatörvény” idén különös meglepetéseket tartogat. Varga Mihály törvényjavaslata újabb pofon a közérdekű adatok nyilvánosságának: a köztulajdonban álló gazdasági társaságokat gyakorlatilag kivonja az információszabadság hatálya alól. Kérdés, hogy a nyomokban még létező alkotmányvédelmi reflexek gátat tudnak-e szabni a korrupció elleplezését szolgáló kormánypárti szándékoknak. (Átlátszó)
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.