Ahogy a személyes kapcsolatok kialakítása során, úgy vállalkozások esetében is csak egy esélyed van a kedvező első benyomás elnyerésére. Napjainkban egyre többen foglalkoznak az optimális logó kialakításával, ami nélkül talán esélyed sincs termékeiddel és szolgáltatásaiddal elérni az ügyfeleket. Mindezek alapján fontold meg az alábbi tanácsokat, mielőtt kiválasztod a vállalkozásodhoz legjobban illő szimbólumot.
1. Legyen egyértelmű
Elengedhetetlen, hogy a kuncsaftok számára könnyen azonosítható legyen. Valószínűleg vállalkozásod nem tartozik azon cégóriások közé, amelyek hatalmas marketingre fordítható összeggel rendelkeznek és nevükkel a társadalom már összefűzött egy bizonyos tevékenységet. Ebből adódik, hogy a kisebb szervezetek logói más design-al rendelkeznek. Fontos, hogy ennek alapján már következtetni tudjanak annak tevékenységére és pozitív benyomást sugározzon.
2. Mutasd be vele, hogy mit képviselsz
A logók tulajdonságai közül a két legfontosabb a betűk formálása és az ikonok alkalmazása. A grafikai elemek mellett a tipográfiai kialakítás rendkívül nagy befolyással van arra, hogy mit közvetít egy adott vállalkozásról. Legyen szó akár eleganciáról, minőségről, egyediségről vagy mindennapi dolgokról, mindig legyen harmóniában ez a két tulajdonság egy szimbólum esetén.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.