Szerző: Szarvas Norbert
2016.01.24.
Szimpátiát nem, de szánalmat már kezdtem érezni! Hiába futott le az évezred legszánalmasabb közösségi tüntetése, még mindig azt hiszik az érintettek, hogy bármilyen szinten nyerhetnek. Milyen forgalomlezáró szimpátia követelő-véleménytüntetés az, amibe maga a tüntető is szarik bele? Vagy bárki szerint teljesen rendben volt az, hogy ledobod a kocsidat az Andrássy közepére, majd elmész kávézni, családdal lenni vagy shoppingolni? Legalább tettetek volna úgy, mintha rólatok, és nem értetek volna szó. A marketing nagyon fontos. Nézzük a tüntetésetek hibapontjait! Legközelebb, ha tüntetni akarsz, akkor ezekre azért figyelj oda! Válságkommunikáció!
1. Először négyszemközt azonosítsátok a válságot!
Nagyon fontos minden érintetnek megtudnia, hogy miért harcoltok, mi az eszme! De nem minden eszme éri meg a harcot. Nektek tulajdonképpen mi a bajotok?
- a UBER létezése? (elveszi az ügyfeleket, olcsóbban dolgozik)
- a Taxis terhek? (ez nem az UBER hibája)
- az, hogy felétek magas szakmai megfelelőséget támasztanak, míg uberes bárki lehet.?
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.