GAZDAGISZTÁN BLOG
Szerző: Kívül tágasabb
2016.01.08.
Nem akármilyen kollekcióval állt elő a Dolce & Gabbana. Az olasz cégnél rájöttek, mekkora piacot jelentenek a muszlim nők, így megpróbálnak benyomulni az abaják és hidzsábok piacára.
A napokban jelentette be a Dolce & Gabbana, hogy történetében először külön kollekciót szentel a muszlim nőknek, elsősorban az abajákra és hidzsábokra koncentrálva.
A hírt a Style.com Arabia jelentette be (fotók azóta már a Dolce & Gabbana Instagram-oldalán is megjelentek, innen válogattunk mi is), a divatház szerint a cél a szicíliai szellemiség megjelenítése a főleg virágos ruhadarabokon.
A helyzet több szempontból is érdekes. Például azért, mert a fiatal, hidzsábot viselő muszlim nők gyakran hátrányos helyzetben érzik magukat, amikor a divatról van szó – mondta még korábban a Fusion oldalnak a 23 éves Mariah Idrissi, aki az H&M kampányában vett részt...
ITT OLVASHATÓ
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.