Szerző: Kovácsová Kornélia
2016.01.19.
Napjaink marketing tevékenysége az eladhatóság és kommunikáció szempontjából egyre nagyobb figyelmet fordít a márka személyének kiválasztására, vizsgálatára és kommunikációjára. Mennyire vagyunk a márkák rabjai? Számít-e egyáltalán ki képviseli a márkát? Kik vagyunk, miben hiszünk és mit képviselünk? Az alábbi cikk, a tudatos márkaválasztásra ad néhány tippet!
1. Olyan vagyok, mint ez a márka?
Az emberek természetes szemmel tekintenek a világra, ezért az élettelen dolgoknak emberszerű arcot rajzolni ideális, mind vállalati mind fogyasztói oldalon. A vállaltnak segít az üzenet kommunikációjában és a fogyasztóval való kapcsolatfenntartásban, a fogyasztóban pedig könnyebben tudatosulnak a márka által közvetített értékek.A fogyasztók gyorsabban és biztosabban tesznek hasonló észrevételeket, mint például „Olyan vagyok, mint ez a márka”; „Ez a márka beszél hozzám”.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.