Szerző: Hamster
2015.12.23.
Berlin Ostkreuz-ról a többszintes keresztezési állomások kapcsán írtam legutóbb, de már korábban is emlegettem, mint azt az állomást, amit legutóbb 2004-ben és 2005-ben láttam ugyanolyannak - egy évvel később ugyanis elkezdték átépíteni, és azóta mindig másképp néz ki.
Igazából döbbenet, hogy Németország fővárosában a kétezres évek közepéig ilyen állapotban megmaradhatott egy ilyen forgalmas csomópont - valójában viszont pont a hatalmas forgalom miatt halasztgatták az átépítését. Már a hatvanas években neki akartak látni, aztán a nyolcvanas években megint nagyon ígérgették, a valós teendők azonban az újraegyesített Németországra maradtak.
A kisebb munkálatok 2006-ban, a komolyabbak egy évvel később kezdődtek; a Lichtenberg állomás és a Warschauer Strasse közti szakaszt magába foglaló teljes projektet 2018 körül tervezik lezárni...
ITT OLVASHATÓ
Berlin Ostkreuz - még mindig átépítés alatt
Großbaustelle Ostkreuz
Zeitrafferfilm vom Bahnhof Ostkreuz 2011
Ostkreuz Berlin im Umbau (Juli 2014)
Drehscheibe Berlin - Das neue Ostkreuz - Berliner S-Bahn
Berlin in vollen Zügen - Ein Tag im Rhythmus der S-Bahn - 1st
Berlin in vollen Zügen - Ein Tag im Rhythmus der S-Bahn - 2nd
U-Bahn Berlin - U12 Führerstandsmitfahrt
Cab Ride: Ruhleben - Warschauer Straße (Hk-Zug)
U-Bahn Berlin - U5 Führerstandsmitfahrt
Cab Ride: Lichtenberg - Alexanderplatz im B2-Zug
Führerstandsmitfahrt Typ B II U5 Alexanderpl Betriebsbhf Friedrichsfelde
Standsmitfahrt S-Bahn Berlin von Südkreuz nach Flughafen Schönefeld auf der S45 in 4K
Führerstandsmitfahrt S-Bahn Berlin von Erkner nach Ostkreuz auf der S3 mit BR 481 in 4K
Berliner Mauer von 1961 bis 1989 - S-Bahn Geisterbahnhof Potsdamer Platz HD
Geisterbahnhöfe der DDR
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.