PUPU BLOGJA
Szerző: PuPu
Ez egy Rejtőt idéző
történet, ha nem akarod, hogy névsorolvasásnál felismerjenek, olvasd te a
névsort.
Itt egy virtigli kis puccskísérlet irányítói és résztvevői ellen kellett volna
vádat emelni, helyettük kerültek a vádlottak padjára a rendőrtábornokok, nem
biztos, hogy nem egy közülük egy ilyen perben is joggal lehetett volna vádlott.
De itt a vád nem azt kérdezte tőlük, hogy miért a szedett-vedett, irodistából és gatyaszámlálókból álló baranyai alegységet állították a védelem első vonalába, hanem a rendőri btúlkapásokról értekeztek, miközben a mai napig nem hangzott el azoknak a neve, akik a rendőrök pajzsait kapanyéllel törték ripityára, meg akik betonkockákkal dobálták és kergették halálfélelembe azokat, akik a székház kapuját védték…
De itt a vád nem azt kérdezte tőlük, hogy miért a szedett-vedett, irodistából és gatyaszámlálókból álló baranyai alegységet állították a védelem első vonalába, hanem a rendőri btúlkapásokról értekeztek, miközben a mai napig nem hangzott el azoknak a neve, akik a rendőrök pajzsait kapanyéllel törték ripityára, meg akik betonkockákkal dobálták és kergették halálfélelembe azokat, akik a székház kapuját védték…
...ezek a rendőrtábornokok többé-nevésbé megérdemelték a sorsukat, de akik
idejuttatták őket, még várólistán vannak. Nincs kétségem, ülnek még majd a
vádlottak padján ők is, de ezzel nem lesz reparálható az a kár, melyet
okoztak. Nem teszi majd semmissé a Rendőrség tekintélyének porbatiprását, a
rendőrökbe vetett bizalom megingatását, a társadalom szétszakítását, az erkölcsi
és anyagi károkat, Magyarország nemzetközi tekintélyén esett
csorbát.A per maga vicces is és szomorú
is egyszerre. A szervezett bűnözés tartja kezében Magyarországot, ez a
kirakatper is ezt igazolja.
Krémer Ferenc: Példa a demokratikus közhatalom kialakítására: A rendőrség demokratizálása I-VIII. rész
VálaszTörlés1. rész: Csak a demokrácia!
2. rész: Előfeltételek – A hatalom identitása
3. rész: Előfeltételek: A rendőrség a politikai intézmények
rendszerében
4. rész: Hatékonyság és társadalmi hatás
5. rész: A foglalkozási kultúra reformja
6/1. rész: A kultúra reprodukciója. Oktatási reform.
Felsőoktatás. Mi legyen a célja?
6/2. rész: A kultúra reprodukciója. Oktatási reform.
Kiből legyen rendőr?
6/3. rész: A kultúra reprodukciója. Oktatási reform.
Mit és hogyan oktassunk?
7/1. rész: A kultúra reprodukciója. Szervezeti struktúra
7/2. rész: A kultúra reprodukciója. A parancsuralom vége
8. rész: Amit fel kell számolni és amit létre kell hozni